PUB - People unified around brands

Marketing / News / Sub
ACC lanceert BelgianBranding.be: ode aan sterke branding én Belgisch talent
ACC (Association of Communication Companies), de beroepsvereniging van Belgische communicatiebedrijven, lanceert het gloednieuwe […]
READ MORE
Communication / News / Sub
{OPINIE} Karin Immenroth (Mediaplus Group): "AI opschalen, merken versterken"
De tijden zijn zeker gemakkelijker geweest voor marketingmanagers: strakke budgetten, steeds toenemende complexiteit […]
READ MORE
4schools / Media / News / Sub
IHECS en het CIM slaan handen in elkaar
IHECS (Institut des hautes études des communications sociales), de Franstalige hogeschool voor sociale […]
READ MORE
Ads & Data rolt nieuwe aanpak uit voor politieke advertenties

Media / News / Sub
Sinds 10 oktober 2025 gelden er in Europa nieuwe regels voor politieke advertenties. […]
Tréca kiest voor deBottomline: Frans slaapcomfort op maat van Belgische retailers

Budgets / News / Sub
Tréca, onderdeel van de Franse Adova Group en bekend om zijn ambachtelijk vervaardigde […]
Olivier Van Raemdonck nieuwe woordvoerder en AI-adviseur bij minister Demir

Communication / News / People / Sub
Olivier Van Raemdonck versterkt het kabinet van Vlaams minister Zuhal Demir als verantwoordelijke […]
{Opinie} Francesco Caccamese (Serviceplan Group): AI geeft zichzelf een 10 op 10

Communication / News / Sub
Nike maakte vorig jaar een spot die “Sunshine” heette. Een ode aan sport, […]
The Dot Society verwelkomt drie nieuwe experten

Communication / News / Sub
In een tijdperk waarin digitale vermoeidheid en content overload de marketingwereld domineren, herdefinieert […]
Dentsu Benelux publiceert whitepaper over aandacht, emotie en merkherinnering in buitenreclame

Media / News / Research / Sub
In een tijd waarin consumentenaandacht versnipperd raakt en hevig wordt betwist, lanceert Dentsu […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
NEW KIDS IN TOWN

New kids in town / News
New kid in town: Tom Weekers
De pers, de nieuwsmedia, de redactie: al van kinds af aan keek ik […]
READ MORE
New kids in town / Non classé (NL)
New kid in town: Lauren Tuytelaers
Ik ben Lauren Tuytelaers, New Kid bij deBottomline. Na een master Strategische Communicatie […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORE
New kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORE
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]



