PUB - People unified around brands

  • Innovation / News / Sub

    NEXTGEN SUMMIT 2025: Op weg naar een autonome toekomst voor reclame?

    Vier keer sneller geadopteerd dan traditionele media, en inmiddels een vaste speler in […]

    READ MORE
  • Media / News / Sub

    Stemmen die redden: het belang van getuigenissen over borstkanker 

    Mediaberichtgeving speelt een sleutelrol in de bewustwording rond borstkanker. Nu Pink October het […]

    READ MORE
  • 4schools / Communication / News

    The Creatives’ Map: van café naar carrière

    Een stage of afstudeerplek scoren bij een creatief bureau is geen sinecure: inboxen […]

    READ MORE

NEW KIDS IN TOWN

  • New kids in town

    New kid in town: Joke Vanhorenbeek

    Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New kid in town: Samuel Sieben

    Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New kid in town: Arthur Van Belleghem

    Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New kid in town: Lana Ceuppens

    Ik ben Lana Ceuppens, 27 jaar, en sinds kort performance marketeer bij We […]

    READ MORE
  • New kids in town

    New Kid in Town: Samia Aousti

    “Ooit al afgevraagd wie er achter al die reclameblokken op tv zit? Well, […]

    READ MORE

PUBNEWS