PUB - People unified around brands
Innovation / News / Sub
NEXTGEN SUMMIT 2025: Op weg naar een autonome toekomst voor reclame?
Vier keer sneller geadopteerd dan traditionele media, en inmiddels een vaste speler in […]
READ MOREMedia / News / Sub
Stemmen die redden: het belang van getuigenissen over borstkanker
Mediaberichtgeving speelt een sleutelrol in de bewustwording rond borstkanker. Nu Pink October het […]
READ MORE4schools / Communication / News
The Creatives’ Map: van café naar carrière
Een stage of afstudeerplek scoren bij een creatief bureau is geen sinecure: inboxen […]
READ MORE
Xiaomi brengt fotografie en gastronomie samen met Viki Geunes en Wim Demessemaekers
Marketing / News / Sub
Xiaomi introduceert de campagne "Masterpieces far closer", die de kracht van technologie viert […]
De hobbels op Britse trottoirs lijken op tepels... Toch?
Crea / News / Sub
Voor het tweede jaar op rij transformeert Londen zijn straten in een krachtige […]
Pitaya en Joga maken hun handen vuil met de nieuwe Thaise Bao-burgers
Crea / News / Sub
Na de opvallende introductie van een roze pad thai begin september zet Pitaya, […]
Forsman & Bodenfors en Axis Communications orkestreren een symfonie van objectdetectie
Crea / News / Sub
In een nieuwe campagne bundelt Axis Communications, specialist in training en opleidingen met […]
NBA en AWS scoren met AI
Communication / Innovation / News / Sub
Goed nieuws voor fans van Amerikaans basketbal: de National Basketball Association (NBA) en […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
NEW KIDS IN TOWN
New kids in town
New kid in town: Joke Vanhorenbeek
Ik ben Joke, 23 jaar, en sinds kort digital projectmanager bij We Are […]
READ MORENew kids in town
New kid in town: Samuel Sieben
Dat een passie voor e‑mailmarketing kan uitgroeien tot een brede liefde voor digitale […]
READ MORENew kids in town
New kid in town: Arthur Van Belleghem
Ik hou ervan om getalenteerde mensen samen te brengen, want zo ontstaan altijd […]
READ MORENew kids in town
New kid in town: Lana Ceuppens
Ik ben Lana Ceuppens, 27 jaar, en sinds kort performance marketeer bij We […]
READ MORENew kids in town
New Kid in Town: Samia Aousti
“Ooit al afgevraagd wie er achter al die reclameblokken op tv zit? Well, […]
READ MORE
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]
Media Relations: met nadruk op relations
Sommige woordvoerders lijken bang te zijn voor journalisten. Ze verkiezen hun vraag te […]